Жиі қойылатын сұрақтар
- Криптопровайдердің қандай нұсқасы?
- C:\Program Files\GammaTech\TumarCSP\lib\ папкасына кіру;
- папкада cptumar.dll файлын табу;
- тінтуірдің оң жақ батырмасымен бөлініп көрсетілген файлды басу және пайда болған терезеде Нұсқа (Version) қосымша бетін таңдау.
- TumarCSP конфигураторды қалай іске қосады?
- жұмыс үстелінде TumarCSP Конфигуратор таңбашасына екі рет басу;
немесе
- мәзірі тармағын таңдау керек.
- Қандай профайлдар жасалғанын қалай біледі?
- Конфигураторды іске қосу керек – 2-тармақты қараңыз;
- Конфигуратордың басты терезесін көрсету – Профайлдар панелінде қолданыстағы профайлдар тізімі көрсетілетін болады.
- Профайлда кілттердің бар екенін қалай анықтайды?
- Конфигураторды іске қосу керек – 2-тармақты қараңыз;
- Конфигуратордың басты терезесінің Профайлдар панелінде талап етілетін профайлды бөліп көрсету және оған тінтуірдің сол жақ клавишымен басу керек;
- терезенің төменгі бөлігінде – Кілттер тізімі панелінде – әрбір кілт туралы қосымша ақпаратпен профайлда сақталатын кілттер көрсетілетін болады.
- Кілттер профайлда шынымен де бар, бірақ олар көрсетілмейді. Неліктен?
Мұндай мүмкін болады, егер:
- профайлдың теңшеулері дұрыс емес көрсетілсе (құпиясөз, сақтау құрылғысының параметрлері, контейнердің аты);
- кілттерге құпиясөз көрсетілмеген.
- Профайлдың теңшеулерін қалай көреді/өзгертеді?
- Конфигураторды іске қосу керек – 2-тармақты қараңыз;
- Конфигуратордың басты терезесінің Профайлдар панелінде талап етілетін профайлды бөліп көрсету және оған тінтуірдің оң жақ клавишымен басу керек;
- мәнмәтіндік мәзірде Профайлды өзгерту мәзірі тармағын таңдау керек.
- Криптопровайдерге лицензия белгіленген ба (жарамды ма) екенін қалай біледі?
- Конфигураторды іске қосу керек – 2-тармақты қараңыз;
- терезенің тақырыпшасында лицензияның аты және оның әрекет ету мерзімдері көрсетілетін болады;
- егер криптопровайдердің лицензиясы жоқ болса, онда ескертуші хабарлама көрсетілетін болады.
- Жүйеде қандай криптопровайдерлер орнатылғанын қалай біледі?
- тізілім редакторын ( ) іске қосу керек;
- кілтті жазу HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Defaults\Provider;
- Пайда болған қосымша кілттер орнатылған криптопровайдерлер тізімі болып саналады.
- Контейнерде сақталатын сертификаттарды қалай қарап шығады?
- Конфигураторды іске қосу керек – 2-тармақты қараңыз;
- Конфигуратордың басты терезесінің Профайлдар панелінде талап етілетін профайлды бөліп көрсету және оған тінтуірдің сол жақ клавишымен басу керек;
- терезенің төменгі бөлігінде – Кілттер тізімі панелінде – әрбір кілт туралы қосымша ақпаратпен профайлда сақталатын кілттер көрсетілетін болады;
- таңдалған кілті бар жолда сертификаттың белгісіне екі рет басу керек;
- сақталынатын кілттік ақпараттың түріне байланысты не сертификаттың өзі, не mmc консолі ашылатын болады.
Ескерту:- Егер профайлда сертификаттар болмаса, онда профайл кілттерінің тізіміндегі Мәліметтер түрі графасында – Кілт көрсетілетін болады;
- Егер профайлда пайдаланушының сертификаты болса, онда профайл кілттерінің тізіміндегі Мәліметтер түрі графасында – Кілт және сертификат көрсетілетін болады;
- Егер профайлда пайдаланушының сертификаты және КО сертификаты болса, онда профайл кілттерінің тізіміндегі Мәліметтер түрі графасында – Кілт және сертификаттар тізбегі көрсетілетін болады.
- Жұмыс хаттамалары, сұратымдар, конфигуратордың жұмысы туралы есеп беру қайда
сақталады?
КО-ға соңғы жіберілген сұратымы бар файл/КО-дан соңғы алынған жауабы бар файл/cptumar.log конфигураторының жұмыс хаттамасының файлы келесі каталогта сақталады:
- %AppData%\tumarCSP
TumService.exe (TumSRV) қызметінің tumservice.log.txt жұмыс хаттамасының файлы келесі каталогта сақталады:
- %Temp%
TumProcess.exe қызметінің жұмыс хаттамасының файлы:
- 32-биттік ОЖ tumprocess32.log.txt файл – %Temp% каталогында сақталады
- 64-биттік ОЖ tumprocess32.log.txt және tumprocess64.log.txt файлдар – %Temp% каталогында сақталады
- cptumar.conf қайта сақталады?
Файлдық жүйеде конфигурациялық файл C:\ProgramData\GammaTech\TumarCSP каталогында сақталады.
- GetListReader: SCardEstablishContext[-2146435043] қателігін жөндеу
Пайда болу себебі – SmartCard қызметі сөндірулі. Түзету тәсілі:
- Орындаңыз: ;
- Тізімде Smart Card (Смарт-карта) қызметін таңдаңыз;
- Қызметті іске қосу белсенді сілтемесін басыңыз.
- Windows жүйесі бұл файлдың сандық қолтаңбасын тексере алмайды [577]Ескерту: Ошибка может возникнуть при работе в операционных системах: Windows Server 2008 R2, Windows 7, and Windows Server 2008.
Причина возникновения - не обновлена операционная система.
Способ исправления: Установить обновления операционной системы.